Середа, 24 листопада1 урок: ЯДС
Тема: Як зернятко перетворюється
на хліб?
Підручник:
с.102-103
1.Вправа “Відновіть” (завд. 2).
Відновіть прислів’я
і поясніть його зміст.
2.Вправа “Як хліб подорожує” ( завд. 5).
Розгляньте зображення
і розкажіть, який шлях долає зернятко, перш ніж стати хлібиною.
Зошит (зош. с. 48, завд. 1).
Розташуйте наліпки
з етапами виготовлення хліба у правильній послідовності.
3. Перегляньте
відео “Музей хліба”.
https://www.youtube.com/watch?v=dT_e50JkwUI
4. Вправа “Утвори слово” (зош. с. 48, завд. 2).
5. Перегляд відео “Як печуть хліб?”.
Подивіться, як випікають
хліб на сучасних хлібозаводах.
https://www.youtube.com/watch?v=l67BoW8vLn0
2 урок: Українська мова
Запрошую на Google Meet зустріч о 10.00.
Тема: Узагальнення знань учнів з
теми «Слово. Будова слова»
Підручник:
с.92
Вправи 2, 3, 5, 6 – виконати письмово.
3 урок: Математика
Запрошую на Google Meet зустріч об 11.00.
Тема: Закони додавання:
переставний, сполучний.
Підручник:
с.107-109
№439,
440, 441 – усно;
№
444 – І і ІІ стовпчики – письмово, ІІІ і ІV стовпчики – усно.
№ 443,
445, 446 – письмово.
1 урок: ЯДС
Тема: Як зернятко перетворюється на хліб?
Підручник:
с.102-103
1.Вправа “Відновіть” (завд. 2).
Відновіть прислів’я
і поясніть його зміст.
2.Вправа “Як хліб подорожує” ( завд. 5).
Розгляньте зображення
і розкажіть, який шлях долає зернятко, перш ніж стати хлібиною.
Зошит (зош. с. 48, завд. 1).
Розташуйте наліпки
з етапами виготовлення хліба у правильній послідовності.
3. Перегляньте
відео “Музей хліба”.
https://www.youtube.com/watch?v=dT_e50JkwUI
4. Вправа “Утвори слово” (зош. с. 48, завд. 2).
5. Перегляд відео “Як печуть хліб?”.
Подивіться, як випікають хліб на сучасних хлібозаводах.
https://www.youtube.com/watch?v=l67BoW8vLn0
2 урок: Українська мова
Запрошую на Google Meet зустріч о 10.00.
Тема: Узагальнення знань учнів з
теми «Слово. Будова слова»
Підручник:
с.92
Вправи 2, 3, 5, 6 – виконати письмово.
3 урок: Математика
Запрошую на Google Meet зустріч об 11.00.
Тема: Закони додавання:
переставний, сполучний.
Підручник:
с.107-109
№439,
440, 441 – усно;
№
444 – І і ІІ стовпчики – письмово, ІІІ і ІV стовпчики – усно.
№ 443, 445, 446 – письмово.
Вівторок, 23 листопада
1 урок:
ЯДС
Тема:
Чим цікаве яйце?
1.
Віртуальна подорож Київщиною.
https://www.youtube.com/watch?v=meauhxgxC5o
2.
Прослухайте казку «Яйце-райце»
https://www.youtube.com/watch?v=qgcBaVVgKVc
- Хто головні персонажі казки?
- Чому розгорілася ворожнеча між мишами і
птахами?
- Якою магічною силою було наділене
яйце-райце?
- Чого навчає нас ця казка?
3. За підручником на с.100 виконати завдання №4, 5.
2
урок: Українська мова
Тема:
Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою.
Підручник:
с.90 – 91.
1.
Вправа 1 – замість крапок встав назви професій.
Спиши
два речення на вибір, познач суфікси.
2.
Вправа 4 – виконай письмово завдання до вправи.
3. Опрацюй схему «Як розібрати слово за будовою» та виконай вправу 5 .
3
урок: Математика
Тема:
Розв’язування простих рівнянь виду а + х = с; х+ b = с.
Підручник: с.106 – 107.
№430
– розв’яжи рівняння усно, два останніх виконай письмово.
№433 – розв’яжи
задачу.
П'ятниця, 5 листопада
1 урок:
ЯДС
Тема;
Діагностична робота з теми «Між минулим і майбутнім»
Зошит
для діагностичних робіт с.6 – 9.
Виконати
завдання до теми №2 «Між минулим і майбутнім».
Оцінити
свою роботу у зошиті с.10.
2 урок:
Українська мова
Тема: Основа
слова. Казка у віршованій формі . Леся Українка «Казка про Оха - чародія»
Підручник:
с.71 – 74
Вправа
1 – спиши, дописуючи
закінчення у словах.
Згадай,
як називається частина слова без закінчення?
Прочитай правило та алгоритм визначення
основи слова на с.72 та запам’ятай!
Виконай
вправу 2.
Прочитай
мовчки текст вправи 3.
«+»
познач, що для тебе було відомим, « - » - невідомо.
Прочитай
«Казку про Оха-чародія».
Дай
відповіді на запитання після казки.
Перечитай
казку кілька разів.
Виконай
письмово останнє завдання після казки.
3 урок:
Математика
Тема: Читання й запис трицифрових чисел. Складена задача на
знаходження суми двох добутків.
Підручник:
с.82 – 83
Потренуйся
у читанні та записі трицифрових чисел, виконуючи №316, 317, 318.
Записати
тільки відповіді до прикладів №320
№ 322,
323, 324 а) – виконати письмово.
4 урок:
Інформатика ( ІІ група)
Тема:
Чи всім джерелам можна довіряти?
Зошит
с.6 – 7
Виконати
№1, 2
Прочитай
пам’ятку про властивості інформації.
Виконати
№ 3, 6.
Четвер, 4 листопада
1 урок: ЯДС
Тема: Підсумковий урок з теми «Між минулим і
майбутнім»
Підготовка до діагностичної роботи.
Підручник: с.68-71, №1, 2, 6, 7, 8, 9.
2 урок: Українська мова
Тема: Закінчення слова. Форма слова.
Розрізнення форми слова і споріднених слів.
1. Попрацюйте з
інформаційним повідомленням у підручнику на с. 69.
Розгляньте малюнок
ПІД ВОД Н ИЙ
Пригадайте
позначення частин слова.
2. Виконай вправу 1.
Прочитай і
запам’ятай правило, що таке закінчення.
3. Розглянь алгоритм
як визначити закінчення слова.
Вправа 2 – виконай
усно.
4. Вправа 3 – письмово.
5. Згадайте, яке
закінчення ми називаємо нульовим?
(Підказка: те, яке
не позначене буквою)
6. Щоб дізнатися, як
розрізняти форму слова і споріднені слова, прочитай інформацію на с.71.
7. Щоб навчитися розрізняти форму слова і споріднені слова, виконай вправу 6.
3
урок: Математика
Тема:
Нумерація чисел.
Утворення трицифрового числа (з наступного і попереднього). Вирази зі змінною.
Підручник:
с. 78 – 81
№ 307 – усно.
№ 309 – скласти
подібні пари чисел та записати у зошит.
№ 310 –
виконати завдання.
Прочитайте пам’ятку та запам’ятайте її.
№ 311 –
записати приклади у зошит та розв’язати
їх.
№ 312 –
скористуйтеся короткими записами текстів задач. Розв’яжіть їх.
№ 314 – розв’яжіть задачу.
Середа, 3 листопада
1 урок: ЯДС
Тема: Як мої
сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?
Підручник: с.66
В історії кожної країни є люди, чиї імена з гордістю й повагою згадують співвітчизники. Є такі люди і в Україні.
Їх називають славетними українцями. Ці люди з різних часів. Вони
досягли успіху в різних галузях і зробили багато доброго
для свого народу, тому їх довго пам’ятатимуть вдячні земляки.
Розгляньте фото відомих українців,
які народилися на Житомирщині.
- Як ви гадаєте,
що допомогло їм досягти успіху?
- Що, на вашу
думку, вони любили робили в дитинстві, як розвивали свої
захоплення?
- Чи траплялися
перешкоди на шляху до успіху? Які саме? Як вони
долали їх?
- https://www.youtube.com/watch?v=7yqpNoU-tzo&t=1s
- https://www.youtube.com/watch?v=rmvkQRUY71I
Поміркуйте, якими ви хочете бачити себе
через рік, чого прагнете навчитися, які якості розвинути? Що для цього треба
робити вже зараз?
Намалюйте плакат, який спонукатиме вас
прямувати до своєї мети (завд. 8; зош. с. 29, завд. 3).
За бажання прикрасьте наліпками.
2 урок: Українська мова
Тема: Діагностична робота
1.
- Прочитай уважно текст.
-
Самостійно спиши текст.
-
Перевір виконану роботу.
Осінні дні
Ліс уже
скинув листя. Дні настали похмурі, але тихі, без вітру, справжні дні пізньої
осені. Є щось привабливе в цих тьмяних осінніх днях.
Ідеш
лісовою стежкою. Кругом тиша – ні співу птахів, ні шелесту листя. Тільки зрідка
впаде на землю важкий достиглий жолудь.
На
оголених вітах повисли краплі роси – сліди нічного туману.
2.
Доберіть антоніми до даних слів.
Ніч, говорити, м’який.
3.
Запиши
в два стовпчики слова :
1-
слова, що мають одне значення
2-
багатозначні слова
Молоко, голка,
ручка, квітка, коса, стіл, ключ, зошит.
Самооцінювання
Завдання для мене були:
(запиши)
-
дуже легкі;
-
легкі;
-
не знаю;
-
складні;
-
дуже складні.
3 урок: Математика
Тема: Розряд сотень. Розрядні числа. Утворення трицифрових чисел. Складені задачі. Відображення тексту задачі
в схемах.
Підручник: с.75 – 78
№292 – прочитай, як утворюються трицифрові числа.
№293 – полічі, назви і запиши числа.
№294 – прочитай та порівняй числа в таблицях.
№ 299,300 – виконайте завдання до вправи.
№298- розв’яжіть задачу, доповніть короткі записи
числами.
№301, 302 – запишіть тільки результат
дії.
Останній стовпчик №302 записати у зошит.
№303 – розв’язати задачу, виконати схематичний
малюнок до неї.
Вівторок, 2 листопада
1урок: ЯДС
Тема: Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?
Вправа “Збери прислів’я” (підр. с. 64, завд. 1).
Вправа “Шкала” (зош. с. 29, завд. 1).
Обговорення ситуації (підр. с. 64, завд. 2).
Вправа “Обери правильну відповідь” (підр. с. 64, завд. 3).
Перегляд мультфільму “Корисні підказки. Кругообіг добра в природі”
https://www.youtube.com/watch?v=yXEbKdpyaUk
- Чи корисним був для вас цей мультфільм?
- Які корисні підказки про добрі вчинки ви запам’ятали?
- Якими порадами скористаєтеся?
- Чи були у вашому житті схожі ситуації? Як ви чинили?
Уявіть свої дії у життєвих ситуаціях та обговоріть їх (підр. с. 65).
2 урок: Українська мова
Тема: Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки .
«Котигорошко». Що я
знаю/умію? Узагальнення знань учнів з
теми «Слово. Лексичне значення слова»
Запрошую на зустріч о 9.00 за посиланням у Viber
Підручник:
с. 64 – 68
1. Вправа 1 – усно.
2. Прочитайте казку «Котигорошко».
-
Дайте відповіді на запитання в кінці казки.
3. Випиши антоніми парами.
4. Підготуйся до діагностичної роботи (с. 68)
Вправи 1, 4, 5, 6 –
виконай письмово.
3 урок: Математика
Тема: Додавання і віднімання круглих сотень. Побудова прямокутника (квадрата)
Підручник: с.71-74
№ 279 – виконай усно. Зроби висновок, як додавати розрядні числа.
Запам’ятай правило!
№281 – розв’яжи приклади та запиши їх у зошит.
№282 – порівняй вирази.
№ 284 – Яка схема відображає зміст задачі? Розв’яжи та запиши задачу.
№287- побудуй прямокутник та обчисли периметр.
№288 – розв’яжи задачу.
№289 – розв’яжи два рядочка!!! прикладів.
П'ятниця, 29 жовтня
8 дес. 8 од.; 3 дес. 7 од.; 6 дес. 1 од.; 10 дес.; 9 дес. 2 од,;
2 дес. 2 од.
2. Обчисли.
4год + 5 год 7
год 40 хв – 3 год
6 кг х 3 5
год 30 хв – 20 хв
3. Знайди значення виразів
3. ( 38 + 43) – 80
15 + (60 – 40)
7 х 4 + 30 8 х 9 – 54
4.Порівняй значення виразів.
7 х 8 + 6 та 8 х 7 – 6
8 х 8 + 1 х 8 та 8 х 8 – 1
5.Розв’яжи задачу.
За 4 годин робітник виготовляє 28 деталей. Скільки таких
деталей він виготовить, працюючи так само, за 8 годин?
6. Побудуй прямий, тупий та гострий кути, познач їх буквами.
Оціни свою роботу
Четвер, 28 жовтня
Середа, 27 жовтня
Діагностична робота №2
Тема: Звуки і букви
1. Спиши
слова і постав наголос:
Запитання, село, олень, день.
2. Спиши
слова стовпчиком, поділи їх на склади та зроби звукову схему до кожного слова
Бджола, дощик, калина, мелодія.
3. Спиши
слова стовпчиком, зміни кожне слово так, щоб відбулося чергування голосного
звука в корені та запиши його. Звуки, що чергуються підкресли.
Зразок: Кіт –
коти
ніч
–
піч
–
рік
–
осінь –
4. Спиши
слова розкриваючи дужки:
М(е,и)даль, боро(дь,ть)ба, м(е,и)тал, кор(е,и)дор, кр(е,и)ло, ні(г,х)ті.
5. Спиши слова в алфавітному порядку, підкресли букви, що позначають звук Й.
Сміливий, єнот, юрба, чайка, сідає, йод, з’їхати, дорожній
Оціни свою роботу
Роботу виконати в робочому зошиті.
3 урок: Математика
Тема: Таблиці множення і ділення з числом 9. Вирази зі змінною. Одиниці маси.
Підручник: с.59 - 62.
1. Повторити таблицю множення і ділення з чисом 9.
Виконати №236, 237 - усно, № 238 - записати у зошит.
2. Згадай відомі тобі одиниці маси.
Розв'язати задачу №241.
3. №245, 246.
Вівторок, 26 жовтня
1 урок:ЯДСТема: Що буде, коли я виросту?Підручник: с.53-55
Понеділок, 25 жовтня
Тема: Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначання твердості та м’якості на письмі. Підручник: с.45-46 1. Прочитайте правило та замам'ятайте його. 2. Вправа 2. Прочитай факти і думки. Дай відповіді на запиання в кінці тексту. Останнє завдання виконайте письмово. 3. Вправа 3 - усно. 4. Вправа 4 - виконайте письмово та надішліть фото сторінки зошита. 3 урок: Математика Тема: Арифметичні дії з простими числами, поданих в одиницях довжини та маси. Підручник: с.47, № 193 - усно. с. 48, № 195- по 4 приклади завдання А та Б виконати письмово, решта - усно, №197, 196, 200 - письмово. Якщо знайдете помилку або щось не зрозуміло, пишіть або телефонуйте, бо не святі ж горшки ліплять! | 2 урок: Українська мова
Понеділок 11 жовтня
П'ятниця, 7 травня
ЧЕТВЕР, 6 ТРАВНЯ
Середа, 5 травня
П'ятниця, 30 квітня
Четвер, 29 квітня
Середа, 28 квітня
Дата_____________ Прізвище та ім’я учня _________________
Діагностична робота з української мови
з теми «Досліджуємо речення та слова»
1. Познач рядок в якому всі
слова, протилежні за значенням до слова сміливий.
а)
Хоробрий, відважний.
б) Боязкий,
боягузливий.
в) Сміливість, сміло.
2. Познач рядок, в якому всі слова споріднені ( спільнокореневі).
a) Літо, літечко, літати,
літній;
б) Сир,
сирок, сирний, сирник;
в) Вода, підводний, водій, водичка.
3.
Познач речення, у якому виділене слово вжите в
переносному значенні:
а) Чиста,
щойно випрана білизна сохла на сонці.
б) Кожна людина має працювати і жити з чистою совістю.
в) Великий стіл був укритий чистою білою скатертиною.
4. Познач рядок, у якому записане окличне речення.
а). Не журіться, берізоньки, скоро прийде тепло!
б). Повертаються із вирію пташки.
в) Чи довго триватимуть ці холоди?
5. Прочитай слова у
стовпчиках. Випиши синоніми парами.
(Будь уважний ! Тут є зайві
слова)
несподівано помітити
випадок страва
побачити над
їжа подія
під раптово
6. Спиши слова та визнач закінчення
та основу у словах.
Друг, сумний, Сергійко, праця,
день, лісом, співають.
7. Спиши спільнокореневі
слова та визнач у них корінь.
Хмара,
хмарка, хмарне, безхмарне.
8.
Спиши речення.
Українці
бережуть народні звичаї та традиції.
Утвори спонукальне речення із
розповідного. Запиши утворене речення.
__________________________________________________________________
Самооцінювання
Оціни рівень складності завдань символом ×
Завдання для мене були:
Дуже легкі
Легкі
Складні
Дуже складні
Не знаю
Передай свій настрій за допомогою смайлика
Вівторок, 27 квітня
П'ятниця, 23 квітня
Четвер, 22 квітня
Середа, 21 квітня
Вівторок, 29 квітня
Понеділок, 19 квітня
П'ятниця, 16 квітня
Четвер, 15 квітня
Середа, 14 квітня
І. Познач правильні відповіді:
1.
33 +
33 + 33 =
а) 33 • 33
б) 33 • 3
в) 3 • 33
2.
6 •
8 + 5 =
а) 53
б) 47
в) 59
3.
5 •
5 + 2 =
а) 27
б) 35
в) 50
4.
(8 +
24) : 4 =
а) 9
б) 14
в) 8
5.
4 •
7 + 12 … 80 – 5 • 8
а) >
б) <
в) =
ІІ. Розв’яжи задачі. Не забудь записати одиниці вимірювання в дужках.
1. На першій полиці 32 книги, на другій – у 4 рази менше, а на третій – на 18 книг більше, ніж на другій полиці. Скільки книг лежало на третій полиці?
2. Мама
поросяти 42 кг, а козеняти – у 6 разів менша. Яка маса поросяти та козеняти
разом?
Увага! У І завданні записуйте тільки букву, яка позначає правильну відповідь.
3 урок: Українська мова
Тема: Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Мінідиктант у парах.
https://svitdovkola.org/um2/lessons/30.2
Успіхів у роботі!
Дякую!
Понеділок, 12 квітня
Завдання для
підготовки до діагностичної роботи.
1. Обчисли, замінивши суму однакових
доданків добутком чисел.
4 + 4 + 4 + 36 = ⋅ +
36 = + =
67 + 5 + 5 + 5 + 5 = 67 + ⋅ =
2. З рівності на множення склади дві
рівності на ділення.
5 ⋅
6 = 30
4 ⋅
8 =
3. Порівняй вирази, не
обчислюючи їх значень.
4 ⋅
5 …
4
⋅ 3 + 2 16
– 4 ⋅ 3 … 16
– 5 ⋅ 3
5 ⋅
7
… 4 ⋅ 7 5 ⋅
6 … 4 ⋅ 5
5. Збільш число 4 у 7 разів.
Зменш число 36 у 4 рази.
6. Розв’яжи задачу.
У глечик вміщується 3 л води, а в каністру — в 6 разів
більше. Скільки літрів води вміщується в глечик і в каністру разом?
7. Задача.
Дівчинка купила 42 зошити у клітинку, а альбомів — у 6 разів менше, зошитів у лінію – на 28 більше, ніж альбомів.
Скільки зошитів у лінію
купила дівчинка?
3 урок: Українська мова
Тема: Уривки з повісті С. Пантюка “Вінчі та Едісон”. Слова-бур’яни
П'ятниця, 9 квітня
1 урок: ЯДС
Тема: Чи можна зрозуміти інших без слів?
Підручник: с.87.
Розгляньте комікси та дізнайтеся, чи можна зрозуміти інших без слів.
2 урок: Українська мова
Тема: Наш театр
https://svitdovkola.org/um2/lessons/29.4
3 урок: Образотворче мистецтво
Тема: Наша рідна Україна, мов веснянка солов'їна. Петриківський розпис.
https://www.youtube.com/watch?v=NqajhkHaKxc
4 урок: Математика (додаткове заняття)
https://www.youtube.com/watch?v=a7AstL9O3JY
Шановні батьки та учні!
Шановні батьки!
Дякую за співпрацю!
Шановні учні та батьки!
Рада вітати вас на моєму блозі.
Розпочався карантин. Прошу батьків провести бесіди із дітьми про правила безпеки вдома, на дитячому майданчику, пожежну безпеку, ПДР, безпеку на залізниці, повторити правила поводження з незнайомцями, безпритульними тваринами.
Особливу увагу звертаємо на заходи щодо попередження захворювань на ГРИП, ГРВІ, коронавірусну інфекцію.
Корисну інформацію розміщено на сторінці "Дітям про безпеку".
Корисну інформацію розміщено на сторінці "Дітям про безпеку".
27 травня
21 травня
3. Охайність.
Підручник: с.100-101.
Зошит:с.50-51
2 урок: Математика
Тема: Поняття "минула 1 година". Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах.
https://www.youtube.com/watch?v=ZqOj7By2soY
3 - 4 уроки: Українська мова (читання і письмо)
Тема: Як росте жаба .Складаємо речення. Порівнюємо.
Буквар: с.94.
Прочитати текст "Як росте жаба". Дати відповіді на запитання після тексту. Виконати завдання у зошиті з навчання грамоти с.57.
Буквар: с.95.№1, 2 - усно. №3 - записати у зошит складені словосполучення.
З одним із них склади речення і запиши.
4 урок: Образотворче мистецтво.
Тема: Участь у благодійних акціях дитячих малюнків -привітань "Дякуємо Вам, ветерани!" та "З любов'ю до матусі".
29 квітня
2 урок: Математика
Тема: Додавання круглого числа до двоцифрового.Додавання двоцифрових чисел.
https://www.youtube.com/watch?v=pCy-dAEDGeg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0_1eNwdW0_8-XwT2j3NCtSMDc3SD_VnT7T0hayw06x4KWfwL_7GOYiK1U
(При перегляді відео-уроку НЕ ЗВЕРТАЙТЕ УВАГУ на слова про підручник. Діти виконують завдання разом з вчителем)
Підручник: с.190 - 191, № 4, 6 - усно.
Зошит: с.14 - 15. УРОК 96.
3 урок: Українська мова
Тема: В.Тувім "Паротяг"
Буквар: с.86. Прочитати вірш "Паротяг"
Тема: Ю.Тувім "Без коліс, без води: ні туди і ні сюди.
https://www.youtube.com/watch?v=1EGY89jlWrI
Буквар: с 84 - прочитати текст.
Зошит:.с.52
4 урок: Українська мова (письмо)
Тема: Слова, протилежні за значенням.
Буквар: с. 85 , №1 - 4 усно, № 5 - письмово у зошитах Щ-5.
4 урок: Образотворче мистецтво
Тема: Аплікація "Веселка" (на вибір)
https://www.youtube.com/watch?v=lnGjOHkxF9g
https://www.youtube.com/watch?v=rI2iogdHOo4
Зошит з навчання грамоти: с.51- виконати завдання.
За підручником:.с.72, №2, с.73 - №4, 5.
https://learningapps.org/9388435
3. Прочитайте ще раз оповідання, дайте відповіді на запитання:
Комментариев нет:
Отправить комментарий